KESÄHELMIÄ-taidekonsertti
KESÄHELMIÄ on luonnosta kerättyjen laulujen, runojen ja tanssien kudelma, lämminhenkinen ja ihmistä lähelle tuleva taide-elämys. Moniaistisessa konsertissa laulu, tanssi ja pianomusiikki piirtävät kesämuistot silmien ja korvien nautittavaksi.
KESÄHELMIÄ taidekonsertti on kuulijoille paikka levähtää, virkistäytyä ja kuulostella musiikin ja tanssin resonointia omassa kehossaan. Konserttia voi kuunnella amfiteatterin suojissa pötkötellen, nurmikolla venytellen tai liikkeen kaikuja omassa kehossaan tunnustellen.
Tanssitaiteilija Leena Keizer & muusikko Viljami Viippola muodostavat taiteilijaduon, joka on tuottanut yhteisiä kiertueita eri-ikäisille yleisölle vuodesta 2023 lähtien. Konsertin kappaleet ovat heidän omaa käsialaansa.